3 نکته را در نظر بگیرید که قبل از خرید سمعک باید به آنها فکر کنید

شما جلوتر رفتید و تصمیم گرفتید کیفیت شنوایی خود را بهبود ببخشید ، اما اکنون چه کاری انجام می دهید؟ به عنوان یک خریدار باهوش ، باید چند نکته را قبل از خرید خود در نظر بگیرید. به یک دلیل ، سمعک ها از نظر مارک و سبک متفاوت خواهند بود و سایت دکتر ولدبیگی می تواند شما را بهتر راهنمایی کند.  آنها در اشکال ، اندازه ها و ویژگی های مختلفی وجود دارند که ممکن است در ابتدا برای شما گیج کننده به نظر برسند. هر نوع تغییر در هزینه سمعک نهایی نیز تغییر می کند ، بنابراین همه چیز هنگام خرید مهم است.

1. اندازه در سمعک مهم نیست

اجازه ندهید اندازه کوچک شما را گیج کند. برخی از سمعک ها کوچک و خفا هستند ، بنابراین بزرگتر همیشه به معنای بهتر نیست. به نظر می رسد که دستگاه کوچک نمی تواند واقعاً به اندازه دستگاه های بدتر کارا باشد ، اما سازوکارها در سمعک های کوچک نیز به همان اندازه موثر هستند.

2. بهترین سمعک ها مواردی فراتر از تقویت را ارائه می دهند

سمعک برای شما هزینه دارد ، بنابراین به دنبال سبک هایی بگردید که فراتر از یک بلندگوی کوچک ارائه دهند. ویژگی های مختلف ارائه شده را در نظر بگیرید ، بنابراین می دانید که ویژگی های مناسب سبک زندگی خود را دریافت می کنید. به آنچه می خواهید با دستگاه انجام دهید نیز فکر کنید. شروع کنید و اولویت های خود را لیست کنید و هنگام خرید آن را با خود حمل کنید. این به شما کمک می کند تا نیازهای شخصی خود را مشخص کنید.

3. داشتن سمعک شنوایی طبیعی را برمی گرداند

تفاوت زیادی بین روشی که قبلاً برای شنیدن چیزها شنیده اید و روشی که با سمعک می شنوید وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که انتظارات شما عملی است. حتی سمعک های خوب نیز شنوایی طبیعی را بازیابی نمی کنند.

منبع

https://tehransafir.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد