3 نکته را در نظر بگیرید که قبل از خرید سمعک باید به آنها فکر کنید

شما جلوتر رفتید و تصمیم گرفتید کیفیت شنوایی خود را بهبود ببخشید ، اما اکنون چه کاری انجام می دهید؟ به عنوان یک خریدار باهوش ، باید چند نکته را قبل از خرید خود در نظر بگیرید. به یک دلیل ، سمعک ها از نظر مارک و سبک متفاوت خواهند بود و سایت دکتر ولدبیگی می تواند شما را بهتر راهنمایی کند.  آنها در اشکال ، اندازه ها و ویژگی های مختلفی وجود دارند که ممکن است در ابتدا برای شما گیج کننده به نظر برسند. هر نوع تغییر در هزینه سمعک نهایی نیز تغییر می کند ، بنابراین همه چیز هنگام خرید مهم است.

1. اندازه در سمعک مهم نیست

اجازه ندهید اندازه کوچک شما را گیج کند. برخی از سمعک ها کوچک و خفا هستند ، بنابراین بزرگتر همیشه به معنای بهتر نیست. به نظر می رسد که دستگاه کوچک نمی تواند واقعاً به اندازه دستگاه های بدتر کارا باشد ، اما سازوکارها در سمعک های کوچک نیز به همان اندازه موثر هستند.

2. بهترین سمعک ها مواردی فراتر از تقویت را ارائه می دهند

سمعک برای شما هزینه دارد ، بنابراین به دنبال سبک هایی بگردید که فراتر از یک بلندگوی کوچک ارائه دهند. ویژگی های مختلف ارائه شده را در نظر بگیرید ، بنابراین می دانید که ویژگی های مناسب سبک زندگی خود را دریافت می کنید. به آنچه می خواهید با دستگاه انجام دهید نیز فکر کنید. شروع کنید و اولویت های خود را لیست کنید و هنگام خرید آن را با خود حمل کنید. این به شما کمک می کند تا نیازهای شخصی خود را مشخص کنید.

3. داشتن سمعک شنوایی طبیعی را برمی گرداند

تفاوت زیادی بین روشی که قبلاً برای شنیدن چیزها شنیده اید و روشی که با سمعک می شنوید وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که انتظارات شما عملی است. حتی سمعک های خوب نیز شنوایی طبیعی را بازیابی نمی کنند.

منبع

https://tehransafir.com/

سمعک های مناسب شما بخرید:

سمعک می تواند توانایی شنیدن شما را بسیار بالا ببرد و کیفیت زندگی را به طور قابل توجهی بهبود بخشد. سبک زندگی و شدت کاهش شنوایی شما عامل بزرگی در هنگام خرید سمعک اینترتون است. علاوه بر این ، هیچ دو نفری نمی توانند تجربه یکسانی با سمعک داشته باشند که شدت کم شنوایی داشته باشد ، فرم گوش نیز نقش دارد. نیازهای شما ممکن است متفاوت باشد و مهم این است که اولویت های خود را با شنوایی شناس خود در میان بگذارید تا بتوانید سمعک صحیح را انتخاب کنید. چه بخواهید به سمعکی بروید که به شما امکان پخش بی سیم موسیقی را به صورت بی سیم بدهد و چه بخواهید به سراغ سمعکی بروید که امکان برقراری ارتباط بهتر هنگام مکالمه شخصی را فراهم کنید ، متخصص مراقبت از شنوایی می تواند به شما کمک کند.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند به سمعک مراجعه کنند که کوچکترین و ارزانترین وسیله هستند. با این حال ، مدل های پشت گوش (BTE) وجود دارند که نسبتاً قابل اطمینان تر ، ارزان تر و مجهز به ویژگی های بهتری هستند. در حالی که سمعک های کوچکتر انتخاب بدی نیستند ، اما ممکن است چند ویژگی چشمگیر را از دست بدهید.

درباره ویژگی ها دانش داشته باشید:

ممکن است از ویژگی ها و اصطلاحات مرتبط با سمعک کاملاً آگاهی نداشته باشید. برای انتخاب آگاهانه ، پرسیدن سوال و درک اصطلاحاتی مانند telecoils ، ALD ، هوش مصنوعی ، میکروفن های جهت دار و غیره بسیار مهم است. ویژگی هایی وجود دارد که به شما کمک می کند در یک محیط پر سر و صدا بهتر بشنوید. با بحث در مورد ویژگی ها و گزینه های موجود ، شما می توانید بهترین تناسب را پیدا کنید.

ارزیابی شنوایی سنجی از یک شنوایی شناس واجد شرایط:

قبل از خرید ، انجام ارزیابی کامل توسط شنوایی شناس واجد شرایط ضروری است. تعدادی مکان وجود دارد که یک تست رایگان ارائه می دهند. با این حال ، این یک ارزیابی دقیق را شامل نمی شود. با یک ارزیابی جامع ، شما در مورد عواملی مانند اندازه گیری و تجزیه و تحلیل لاله گوش و گوش میانی ، تجزیه و تحلیل اینکه چقدر می توانید گفتار را درک کنید ، درک دقیق منطقه مشکل ، عملکرد حلزون گوش و انتقال آن ، ایده بگیرید. سیگنال توسط عصب شنوایی به مغز

ارزیابی سمعک در دوره آزمایشی:

با ضبط صداهایی که به وضوح قابل شنیدن هستند و صداهایی که نیستند ، بهتر می توانید نیازهای دقیق خود را برای حرفه ای ها توضیح دهید. شنوایی شناس با استفاده از این اطلاعات می تواند سمعک را متناسب با شما تنظیم کند. گزینه های تنظیم با سمعک های مدرن گسترده هستند و امکان بهبود چشمگیر کیفیت صدا وجود دارد. با چندین بار مراجعه می توانید سمعک را به گونه ای برنامه ریزی کنید که برای شما بهتر باشد.

از سمعک خود مراقبت کنید:

سمعک محکم است اما باید از آنها مراقبت کنید تا از بروز هر نوع آسیب تصادفی جلوگیری کنید. سمعک های خود را همیشه تمیز نگه دارید و آنها را در قاب خود قرار دهید. حتی می توانید یک کیت خشک خشک نیز خریداری کنید. با خشک نگه داشتن سمعک می توانید از خوردگی جلوگیری کنید. پاک کننده ها و سمعک های فاقد میکروب از عدم وجود عفونت اطمینان حاصل می کنند.

ضمانتنامه:

بیشتر سمعک ها به مدت یک سال تحت پوشش هستند. بنابراین ، اگر مشکلی در سمعک وجود دارد ، می توانید تهیه کنید

click here

https://tehransafir.com/%d8%b3%d9%85%d8%b9%da%a9-%db%8c%d9%88%d9%86%db%8c%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86/